Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHong, Eunsook; Lee, Kit-Hung
TitelPreferred Homework Style and Homework Environment in High- versus Low-achieving Chinese Students.
QuelleIn: Educational Psychology: An International Journal of Experimental Educational Psychology, 20 (2000) 2, S.125-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0144-3410
SchlagwörterAcademic Achievement; Educational Research; Foreign Countries; Grade 5; Grade 7; Higher Education; Homework; Mathematics; Middle Schools; Questionnaires; Student Attitudes; Student Evaluation; Hong Kong
AbstractCompares homework styles of Chinese students characterized by: (1) high versus low self-achievement and attitudes; (2) high versus low teacher-rated homework completion and quality; and (3) high versus low academic achievement in mathematics. Examines gender differences of homework styles in these students. Focuses on 329 fifth graders and 244 seventh graders. (CMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Psychology: An International Journal of Experimental Educational Psychology" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: