Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTomic, Alice D. F.
TitelChallenges and Rewards in the Mixed Culture Classroom.
QuelleIn: College Teaching, 44 (1996) 2, S.69-73Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN8756-7555
SchlagwörterStellungnahme; Classroom Communication; Classroom Environment; Classroom Techniques; College Faculty; College Instruction; College Students; Cross Cultural Training; Cultural Pluralism; English (Second Language); Higher Education; Language Attitudes; Language of Instruction; Multicultural Education; Resistance to Change; Student Attitudes; Teacher Role
AbstractSuggestions for teaching in a multicultural college classroom, based on experiences at American International University (England), include acknowledge and respect individual students' uniqueness; encourage and facilitate self-reflection; clarify institutional goals and objectives without implying that they are "right"; choose materials appropriate to maturity and acculturation level; develop social skills within cultural norms; and support first-culture identity development. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: