Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNational Center for Research on Teacher Education
TitelTeacher Education and Learning to Teach: A Research Agenda.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 39 (1988) 6, S.27-32Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterData Collection; Educational Research; Higher Education; Longitudinal Studies; Preservice Teacher Education; Research and Development Centers; Research Methodology; Teacher Attitudes; Teacher Education Programs; Teaching Skills
AbstractThe central research question addressed at the National Center for Teacher Education is, "What do teacher education programs contribute to teachers' learning?" This article describes how this question is explored, conceptualization of key terms in the question, data collection strategies, and contributions and limitations of the Center's research. (IAH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: