Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMelton, R. F.; Zimmer, R. S.
TitelMulti-Perspective Illumination: A Case Study.
QuelleIn: British Journal of Educational Technology, 18 (1987) 2, S.111-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCase Studies; Creative Thinking; Developed Nations; Distance Education; Evaluation Methods; Financial Problems; Foreign Countries; Group Discussion; Higher Education; Interviews; Open Universities; Qualitative Research; Student Attitudes; Teacher Attitudes; United Kingdom (Great Britain)
AbstractThis description of an illuminative evaluation process as a qualitative research method focuses on a study of concerns about financial constraints in the British Open University. Interviews and open-ended discussions were used to encourage participation and input by a wide variety of individuals with differing perspectives on the problem. (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: