Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHodgson, Kath; Whalley, Gordon
TitelThe Effectiveness of a University's Administration of Its Learning and Teaching
QuelleIn: Teaching in Higher Education, 12 (2007) 2, S.275-279 (5 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1356-2517
SchlagwörterStellungnahme; Quality Control; Educational Improvement; Administrator Effectiveness; Higher Education; Administrators; Foreign Countries; Administration; United Kingdom
AbstractThe external evaluation of a university's learning and teaching by, for example, professional bodies and (in the UK) by the Quality Assurance Agency, might fulfil several functions but of particular importance must be the use the university can make of it in improving the quality of its provision. This paper argues that sometimes, however, aspects seen to be in need of improvement might arise not directly from the learning and teaching itself but from the administrative context in which it takes place. (Author).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals/default.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: