Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHughes, Gerunda B.
TitelFacilitating the Development of Preservice Teachers in a Climate of Reform: Lessons Learned from Mathematics and Assessment Reform.
QuelleIn: Journal of Negro Education, 68 (1999) 3, S.352-65Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-2984
SchlagwörterBlack Students; Elementary Education; Higher Education; Knowledge Level; Mathematics Education; Preservice Teacher Education; Self Efficacy; Student Evaluation; Student Teacher Attitudes; Student Teachers; Teacher Effectiveness; Teaching Methods
AbstractTracked a cohort of preservice teachers to determine the effects of coursework and experiences on efficacy and knowledge of mathematics and assessment reforms and extent to which classroom practices aligned with knowledge of reforms. Pre- and post-course and post-internship evaluations indicated that sense of efficacy and classroom practices did not change over time, though knowledge of reforms increased. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Negro Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: