Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDi, Xu; Lee, S. J.
TitelThe Impact of an Alternative Evaluation for Group Work in Teacher Education on Students' Professional Development.
QuelleIn: Action in Teacher Education, 22 (2000) 1, S.43-58Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0162-6620
SchlagwörterElementary Secondary Education; Evaluation Methods; Group Activities; Higher Education; Preservice Teacher Education; Professional Development; Student Development; Student Teacher Attitudes; Student Teacher Evaluation; Student Teachers
AbstractInvestigated the effectiveness of an alternative evaluation of student teachers participating in group work, examining the evaluation's impact on student development. Data from a general information sheet, student surveys following the alternative evaluation, and student interviews indicated that the evaluation displayed positive results and effectiveness in promoting student learning and professional and personal development. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Action in Teacher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: