Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBock, Douglas G.; Bock, E. Hope
TitelThe Effects of Positional Stress and Receiver Apprehension on Leniency Errors in Speech Evaluation: A Test of the Rating Error Paradigm.
QuelleIn: Communication Education, 33 (1984) 4, S.337-41Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Communication Apprehension; Communication Research; Evaluation Methods; Higher Education; Public Speaking; Rating Scales; Speech Communication; Speeches; Student Evaluation
AbstractTested variables that affect how students rate speeches delivered by their classmates. Found, for example, that students who rate the speeches before giving their own are more positively lenient than they are when rating those speeches given after they deliver their own speeches. (PD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: