Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFisher, Douglas; Frey, Nancy
TitelChecking for Understanding Digitally During Content Area Learning.
QuelleIn: The reading teacher, (2015) 3, S.281-286
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2); PDF als Volltext (3) Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0034-0561
DOI10.1002/trtr.1407
SchlagwörterInformational text; Affixes; Summarizing; Childhood; Vocabulary; Text features, text structure; Text types, text features; Specific subject areas (math, art, etc.); Early adolescence; To inform instruction, as inquiry; Reading strategies; Information processing; Informal; Questioning; Ongoing assessment; Content literacy; Learning strategies; Strategies, methods, and materials; Predicting; Context clues; Domain knowledge; Comprehension; Metacognition; Instructional models; Word structure; Morphology; Instructional strategies, teaching strategies; Reading teachers; Content based instruction; Content area reading; Methods; Listening; Speaking; Audiences; Writing
AbstractIn this column, we focus on the various ways that teaches can check for understanding. We organize the information into four categories: speaking and listening, audience response, writing, and projects. For each of these areas, we provide digital tools that teachers can use to determine students’ understanding of the text.
Erfasst vonOLC
Update2022/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "The reading teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: