Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBernard-Donals, Michael F.
TitelThe vulnerability of public higher education.
QuelleColumbus: The Ohio State University Press (2023), XII, 191 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780814215555 (gebundene Ausgabe); 0814215556 (gebundene Ausgabe); 9780814283158 (E-Book); 0814283152 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Universities and colleges; Faculty; United States; Education, Higher; Aims and objectives; Academic freedom; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractCommonplaces of governance -- Faculty rights and responsibilities and the urgency of justice -- Academic freedom, democracy, and professional rights -- Expertise, discipline, and faculty autonomy -- The vulnerabilities of institutional diversity -- Becoming rhetorical. "In the last forty years, public higher education in the United States has become vulnerable due to changes in funding and public opinion of higher education. Through case studies, mostly involving education policy changes, this vulnerability is reframed as a tool that university faculty can use to adapt their future work"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: