Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenWestbrook, Philip (Hrsg.); Houck, Eric A. (Hrsg.); Wood, R. Craig (Hrsg.); Thompson, David C. ()
TitelFunding public schools in the United States, Indian Country, and US territories. 2nd ed.
QuelleCharlotte, NC: IAP | Information Age Publishing, Inc. (2023)Verfügbarkeit 
ReiheConducting research in education finance: Methods, measurement, and policy perspectives
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9798887302683 (Taschenbuch); 9798887302690 (gebundene Ausgabe); 9798887302706 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Public schools; States; Finance; United States; Indians of North America; Education; Indian country (United States law); Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractPart 1. School Finance Mechanisms of the Fifty States -- Part 2. School Finance in Indian Country, US Territories, and the District of Columbia. "The National Education Finance Academy has once again convened university faculty members, state-level administrators, officials from state level chapters of the Association of School Business Officials, and others to provide a single-volume reference of school funding mechanisms for each of the states, the District of Columbia, Indian Country, and the US territories. This volume supplements the annual "state-of-the-state" profiles produced by the National Education Finance Academy so that educators, policymakers, and researchers can have access to accurate and concise information on how K12 education functions are supported across multiple jurisdictions. In addition, each profile addresses state level efforts to provide education funding to support schools during the COVID-19 pandemic. The second edition expands upon groundbreaking work in the first edition, which for the first time reported comprehensively on the multiple jurisdictions and mechanisms impacting funding for Native American students, by also reporting on policies and funding mechanisms for public schools in US Territories"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: