Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inReamey, Gerald S.
TitelHow not to be a terrible teacher (and maybe be a good one).
QuelleDurham, North Carolina: Carolina Academic Press, LLC (2023)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781531027339 (Taschenbuch); 9781531026677 (E-Book)
SchlagwörterEffective teaching; Classroom management; Educational tests and measurements; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractWho should read this book? -- The golden rule of teaching -- Before you even begin to teach -- Teaching (or, Life in the crucible) -- The art of teaching -- What terrible teachers do in the classroom -- Why should I care about student evaluations? -- Teaching outside the classroom -- Demeanor : indirect teaching -- Teaching through the test -- The joys of grading -- Some final thoughts. "Terrible teachers aren't terrible because they haven't discovered the art of teaching. They're terrible because they do things that drive students to distraction and interfere with learning. Written in a conversational, readable style and filled with anecdotes and examples illustrating the destructive things teachers do to undermine students' progress, this book focuses on eliminating mistakes in teaching rather than promoting flashy or complex teaching fads. Learn how to set yourself and your students up for success in the classroom and beyond. Also addressed are ways to avoid testing and assessment pitfalls, as are methods for using exams and the reviews that follow to continue to teach your students even after the course has ended"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: