Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Echle, Christian (Hrsg.); Sarmah, Megha (Hrsg.); Chua, Wei Quan (Hrsg.) |
---|---|
Institution | KASpaces Regional Roundtable "Accelerating Progress and Equity in Education"(2021, Online); Konrad-Adenauer-Stiftung (Singapore) |
Titel | Accelerating progress and equity in education. |
Quelle | Singapore: Konrad-Adenauer-Stiftung Ltd (2022), 331 S. |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9789811834653 (Taschenbuch); 9789811835056 (E-Book) |
Schlagwörter | Tagungsbericht; Asien; Sustainable Development Goals; Congresses; Kongress; Educational equalization; Asia; Sustainable development; COVID-19 Pandemic, 2020-; Erziehung |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2024/1/02 |