Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMatthews, Miranda
TitelArts methods for the self-representation of undergraduate students.
Sensory transitions into university cultures.
QuelleNew York: Routledge (2023)Verfügbarkeit 
ReiheRoutledge research in higher education
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781032265438 (gebundene Ausgabe); 9781032265445 (Taschenbuch); 9781003288770 (E-Book)
SchlagwörterMinorities; Education (Higher); Art therapy; Inclusive education; Identity (Psychology); Student adjustment; Erziehung
AbstractIntroduction -- Theorising Sensory Transitions -- Factors of Difference: Changing Environments -- Meeting Points in Arts Practice -- Peer Groups, Inclusion and Belonging -- Community and Student Leadership -- In Conclusion: Opening Narratives. "This timely book explores the transitional experiences of undergraduates in minority groups studying at university and how arts methods and practices can play an important role in facilitating these transitions. Accessible and investigative, this book is essential reading for academics, researchers and postgraduate students in the field of higher education, inclusion and arts methods. It will also be of great interest to higher education staff interested in decolonisation, diversity and university futures"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: