Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionInformation Resources Management Association
TitelResearch anthology on balancing family-teacher partnerships for student success.
QuelleHershey, PA: IGI Global (2023), XIII, 583 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781668476017 (gebundene Ausgabe); 9781668476024 (E-Book)
SchlagwörterParent-teacher relationships; Home and school; Multicultural education; Academic achievement; Erziehung
AbstractEarly Intervention in Child Development -- Parental Involvement Contributes to Family Cultural Capital in J District in Shanghai -- Strategic Partnership for Family Leadership -- Family-Teacher Partnerships to Support Culturally and Linguistically Marginalized Children's Successful Transition to School -- Impacting Rural Middle Schools Through School-University Partnerships -- Family-Community-Higher Education Partnership -- Creating Partnerships Between Schools and CLD Families -- Supporting Children and Families During the Kindergarten Transition -- Home-School Pathways -- How Children Fail -- Relational Action Research on Preservice Teachers' Reflective Thinking and Knowledge Co-Creation -- Inclusionary Practices Within the Middle and High School Educational Environments -- Themes and Recommendations From One CLD Group -- Teachers Working With Refugee Children and Families -- Family Perspectives. "The Research Anthology on Balancing Family-Teacher Partnerships for Student Success examines the best practices and challenges of establishing and maintaining a successful relationship between teachers and families. It discusses the history of this relationship as well as future directions that must be considered. Covering key topics such as early childhood education, work habits, assessments, and mentorship, this major reference work is ideal for administrators, principals, industry professionals, researchers, scholars, academicians, practitioners, instructors, and students"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: