Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHasso, Maryann
TitelUnderstanding and improving how K-12 multilinguals are taught.
Supporting multilinguals.
QuelleLanham: Lexington Books (2023), XV, 113 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781666904451 (Leineneinband); 9781666904468 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Multilingual education; United States; Language and education; Immigrants; Education; Linguistic minorities; Educational tests and measurements; Erziehung
AbstractBackground on multilingual learners in a K12 classroom -- The immigrant experience -- Assessments and inequity -- Structural injustice within assessments -- The roles of school boards -- The roles of dual-language teachers in the decision-making process -- Assessment strategies to support multilingual learners -- Effective classrooms for native English speakers and multilingual learners. "Understanding and Improving how K-12 Multilinguals are Taught helps dual-language teachers resolve assessment issues in K12 classrooms due to language barriers, cultural misunderstandings, and underlying familial issues. The book provides educators with necessary tools and strategies to create evaluations to help multilingual learners succeed"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2024/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: