Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHayes, David
TitelEarly language learning in context.
A critical socioeducational perspective.
QuelleBristol: Multilingual Matters (2022), XI, 194 S.Verfügbarkeit 
ReiheEarly language learning in school contexts. 7
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781800415843 (gebundene Ausgabe); 9781800415836 (Taschenbuch); 9781800415850 (PDF); 9781800415867 (EPUB)
SchlagwörterNative language and education; Language and languages; Study and teaching; English language; Foreign speakers; Erziehung
AbstractRationales for early language learning in state sector education systems -- Thailand: An educational paradox -- South Korea: A severe case of 'English fever' -- Sri Lanka: language education and peace-building in primary schools -- Equity and multilingual diversity in primary language teaching and learning in Malaysia -- Early language teaching and learning in Ontario, Canada, and Finland: Experiences of bilingualism and multilingualism -- Re-thinking early language learning in state sector education systems. "This book critically analyzes early school foreign language teaching policy and practice across six geographical contexts. Criticizing the worldwide trend for a focus on English, it argues for a broader perspective that values multilingualism and knowledge of regional and indigenous languages alongside a more diverse range of foreign languages"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: