Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Henning, Gavin (Hrsg.); Baker, Gianina R. (Hrsg.); Jankowski, Natasha A. (Hrsg.); Lundquist, Anne E. (Hrsg.); Montenegro, Erick (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Reframing assessment to center equity. Theories, models, and practices. |
Quelle | Sterling, Virginia: Stylus (2022), XVII, 361 S. |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781642672565 (Leineneinband); 9781642672572 (Taschenbuch); 9781642672589 (PDF); 9781642672596 (EPUB) |
Schlagwörter | USA; Student affairs services; United States; Academic achievement; Evaluation; Educational equalization; Education, Higher; Social aspects; Bildungstheorie; Bildungspraxis |
Abstract | "This book makes the case for assessment of student learning as a vehicle for equity in higher education. The book proceeds through a framework of "why, what, how, and now what.""--Provided by publisher. |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2023/2/06 |