Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inThompson, James Richard
TitelPlanning for the success of students with IEPs.
A systematic, supports-based approach.
QuelleNew York: W.W. Norton & Company (2022), XII, 247 S.Verfügbarkeit 
ReiheNorton books in education
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781324016410 (Taschenbuch); 9781324016427 (EPUB)
SchlagwörterUSA; Individualized education programs; United States; Special education; Curricula; Inclusive education; Problem solving; Erziehung
AbstractSpecial educators as problem solvers : understanding students by their needs for support -- The systematic supports planning process : your roadmap to success -- Assessing for success : using assessments to inform supports planning -- Curricular adaptations : the power of knowing what to teach & what students will learn -- Instructional supports : differentiating instruction for student success -- Participation supports : engaging students to be "of the classroom" -- Universal design for learning : designing classrooms for all students -- Personal agency : teaching self-determined learners -- Putting it all together : case studies in supports planning. "The book's purpose is to describe and explain how a systematic approach to problem-solving (i.e., the Systematic Supports Planning Process or SSPP) can be used by special educators in collaboration with general education teachers that results in the identification and arrangement of personalized supports that enhance the learning outcomes and the participation of students with IEPs in general education classrooms"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: