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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Gamification and mobile learning new pedagogical strategies / Ana Nobre, Vasco Nobre -- Worldbuilding, gaming, and multiliteracies / Brian McKenzie -- The application of AI teacher in facilitating game-based literacy learning : an introduction to theories and evidence-based tools / Yixun Li -- GraphoGame, a computer-assisted reading acquisition tool : an enabling support to reading in the African classroom / Pamela February -- Game-based pedagogy : educate, collaborate, and engage / Carol-Ann Lane -- Educators as facilitators of game-based learning : their knowledge, attitudes, and skills / Jessica Reuter, Marta Ferreira Dias, Marlene Amorim, Mara Madaleno, Claúdia Veloso -- Acquiring problem solving skills through coding games in primary school / Gaia Lombardi -- Gamification design principles and mechanics to improve retention / Robert Costello -- Game-based pedagogy and learner identity development : mechanical versus autotelic identities / Fritz Ilongo -- Towards pedagogical and technological competence skills : critical insights into interactive learning / Miftachul Huda, Mohd Aderi Che Noh -- Interactive multimedia experiences in higher education : gaming, augmented virtual reality, and research / Patrícia Gouveia, Luciana Lima, Anna Unterholzner. "This book offers findings in digital technology and multimodal ways of acquiring literacy skills in the 21st century, highlighting research in discovering new pedagogical boundaries by focusing on ways that youth learn from digital sources such as video games"--Provided by publisher.
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