Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenCassidy, Kimberly D. (Hrsg.); Sande, Beverly (Hrsg.)
TitelAdvising preservice teachers through narratives from students with disabilities.
QuelleHershey, PA: IGI Global Information Science Reference (2021), XVII, 235 S.Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in Higher Educational and Professional Development (AHEPD) Book Series
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781799873594 (gebundene Ausgabe); 9781799873600 (Taschenbuch); 9781799873617 (E-Book)
SchlagwörterBiografie; USA; Teachers of children with social disabilities; Training of; United States; Students with disabilities; Case studies; Fallstudie; Education; Erziehung
AbstractUnderstanding autism: We know so much more; we still know so little! -- A case study of a student with nonverbal learning disabilities -- Is it a disability? -- Social/Emotional trauma & trauma-informed strategies for exceptional students: A case study for discussion -- Creative empathy: The importance of support systems & advocacy. "Using the stories of students with disabilities as they trace their journey from the PK-12 setting into university and adult life, this book will address aspects that any new teacher will need to know about in order to meet the needs of today's PK-12 classrooms"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: