Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOakley, Barbara A.; Rogowsky, Beth; Sejnowski, Terrence Joseph
TitelUncommon sense teaching.
Practical insights in brain science to help students learn.
Quelle(New York): TarcherPerigee, an imprint of Penguin Random House LLC (2021), XII, 322 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780593329733 (Taschenbuch); 9780593329740 (E-Book)
SchlagwörterTeachers; In-service training; Educational psychology; Active learning; Learning strategies; Effective teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractA note to our teacher-readers -- Building memory: How students fool themselves into thinking they're learning -- Teaching inclusively: The importance of working memory capacity -- Active learning: The declarative pathway -- Remedies for procrastination -- How human brains evolved-and why this matters for your teaching -- Active learning: The procedural pathway and how to enhance and merge declarative and procedural approaches -- Building community through habits -- Linking learners: The power of collaborative learning -- Online teaching with personality and flair -- Charting your course to the finish line: The power of lesson plans -- Farewell and hello!. "A groundbreaking guide to improve teaching based on the latest research in neuroscience, from the bestselling author of A Mind for Numbers"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: