Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHess, Frederick M. (Hrsg.); Wright, Brandon L. (Hrsg.)
TitelGetting the most bang for the education buck.
QuelleNew York: Teachers College Press (2020), VIII, 184 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780807764404 (Taschenbuch); 9780807764411 (gebundene Ausgabe); 9780807779101 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Public schools; Finance; United States; Cost effectiveness; School budgets; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction / Brandon L. Wright -- American schools look to a challenging funding future / Matthew Ladner -- How to address the rising cost of employee benefits / Chad Aldeman -- The relationship between school funding and student outcomes / Adam Tyner -- Schools and systems that are getting more bang for their buck / Michael Q. McShane -- How the "would you rather" test can help with school finance decisions / Marguerite Roza -- Rethinking school staffing / Bryan Hassel and Emily Hassel -- Bridging the technological divide (for good) / Scott Milam, Carrie Stewart, and Katie Morrison-Reed -- Breaking the vise of declining enrollment / Karen Hawley Miles -- Cost-effective special education : good for the budget, great for kids / Nathan Levenson -- Conclusion / Frederick M. Hess. "The volume provides education leaders and policymakesrs with practical guidance on how to make each dollar go further-whether a given dollar is "old" or "new." This book identifies insights, lessons, and suggestions that can help schools spend their funds effectively. The volume is focused on solutions-ways school systems can prioritize and make tradeoffs that can help them spend their dollars more effectively- and more general lessons for how leaders can and should think about these issues. The book provides policy-specific recommendations. When it comes to school spending, getting more bang for the buck is never just a matter of spending on "what works." It's a complicated calculus of student needs, available resources, political realities, and local context. That's why school spending should never be a mechanical task, but an educational exercise-and an opportunity to discover more promising paths forward. This book guides readers through this journey of school spending"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: