Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarzano, Robert J.; Rains, Cameron L.; Warrick, Philip B.
Sonst. PersonenSimms, Julia A. ()
TitelImproving teacher development and evaluation.
A guide for leaders, coaches, and teachers.
QuelleBloomington, IN: Marzano Resources (2021), VIII, 199 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781943360291 (Taschenbuch); 9781943360307 (E-Book)
SchlagwörterTeachers; Rating of; Training of; Observation (Educational method); School supervision; In-service training; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe nature of expertise -- Reflecting on teaching -- Coaching teaching -- The perils of teacher observation -- Making classroom observations work -- The new paradigm of teacher evaluation. "Throughout history education systems have strived to help teachers be as effective as possible in order to help students learn as much as possible. However, these teacher evaluation efforts have long been unhelpful in the pursuit of teacher development. Reflecting on, Observing, and Coaching Teaching presents a case for the necessity of effective teacher evaluation in the name of strong teacher development. Authors Robert J. Marzano, Cameron L. Rains, and Philip B. Warrick provide in-depth background research on the history of teacher evaluation, strong cases for the necessity of an intertwined evaluation and development system, as well as specific suggestions for improvement in both fields. Teachers should not be interchangeable parts. They should be vital cogs in an educational machine who each fill their niche as effectively as possible, and this book serves that end"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: