Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLópez, Lisa M.; Páez, Mariela M.
TitelTeaching dual language learners.
What early childhood educators need to know.
QuelleBaltimore: Paul H. Brookes Publishing Co. (2021), XII, 188 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781681253848 (Taschenbuch); 9781681253855 (EPUB); 9781681253862 (PDF)
SchlagwörterBilingualism in children; Education, Bilingual; Study and teaching; Early childhood education; Erziehung
AbstractIntroduction to dual language learners (DLLs) -- Working with families -- Examining beliefs to promote culturally and linguistically responsive practices with DLLs -- Effective classroom practices for working with DLLs -- Teaching language and early literacy skills for DLLs -- Assessment considerations and practices for DLLs -- Implications for culturally and linguistically responsive practice. "Teaching Dual Language Learners is a practical guide to help early childhood educators understand the needs of and provide instruction for young dual language learners in their classroom"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: