Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFelten, Peter; Lambert, Leo M.
TitelRelationship-rich education.
How human connections drive success in college.
QuelleBaltimore: Johns Hopkins University Press (2020), XVI, 187 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781421439365 (gebundene Ausgabe); 9781421439372 (E-Book)
SchlagwörterUSA; College student development programs; United States; Communication in higher education; Teacher-student relationships; College students; Psychology; College teaching; Interaction analysis in education; Education, Higher; Aims and objectives; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractVisions of the possible -- Why is this so hard? -- Making relationships a cultural priority -- Creating relationship-rich classrooms -- Rich relationships everywhere -- Mentoring conversations -- The future is relationship rich. "The coauthors argue that the best undergraduate education is one that brings students into sustained relationships with peers, faculty, staff, and other mentors. The coauthors illustrate that relationship-rich environments can and do exist for students at all types of institutions, not just elite ones. Students learn best in an environment of high expectation and high support, and all faculty and staff can learn to teach and work in ways that enable relationship-based education"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: