Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWatson, Andrew C.
TitelLearning grows.
The science of motivation for the classroom teacher.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield (2019), XX, 153 S.Verfügbarkeit 
ReiheA teacher's guide to the learning brain series
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475833331 (Leineneinband); 9781475833348 (Taschenbuch)
SchlagwörterMotivation in education; Learning, Psychology of; Cognitive neuroscience; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractMindset -- Starting at the fourth step -- Second step: rehearsing, not performing -- The first step (at last) -- The mindset controversy and faqs -- Stereotype threat -- (de)motivation and stereotypes -- Changing the motivational climate -- Assessment and stereotype threat faqs. "Written for teachers--and everyone interested in teaching and learning--Learning Deepens helps classrooms flourish by fostering students' intrinsic motivation. By interleaving psychology and neuroscience research with dozens of practical classroom examples, Learning Deepens makes these two theories both clear and immediately useful"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: