Feld Schlagwörter - Suchen Sie Ihr Suchwort? (fallweise eingeblendet)
Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Introduction to strategic brand management in higher education / Bang Nguyen, TC Melewar, and Jane Hemsley-Brown -- PART I: Strategy -- Co-creating brand identity: The case of UK higher education / Julie Robson, Sanjit Kumar Roy, Chris Chapleo and Hsiao Sophie Yang -- Organisational culture in higher education branding: Branding the core values and beliefs / Cláudia Simões -- Brand leadership and brand support: influencing employees via internal branding / Narissara Sujchaphong and Pakorn Sujchaphong -- Competition in higher education / Francesca Pucciarelli and Andreas Kaplan -- PART II: Planning -- Corporate brand communication in higher education / Elif Karaosmanoglu and Gulberk Gultekin Salman -- Corporate design: What makes a favourable university logo? / Pantea Foroudi and Bang Nguyen -- Brand image and reputation development in higher education institutions / Adele Berndt and Linda D. Hollebeek -- Co-creation of value: A customer-integration approach / Tim Hughes and Ian Brooks -- PART III: Measurement -- Measuring higher education brand performance and brand impact / Chris Chapleo and Louise Simpson -- Building a trustworthy university brand: An inside-out approach / Sanjit Roy, Saalem Sadeque and Sathyaprakash Balaji Makam -- Scale development in higher education: university corporate brand image, student satisfaction and student behavioural intention / Sharifah Faridah Syed Alwi and Norbani Che-Ha -- Evaluating branding scales in higher education / Lesley Ledden, Stavros P. Kalafatis and Ilia Protopapa -- Conclusion to Strategic Brand Management in Higher Education / Bang Nguyen, TC Melewar, and Jane Hemsley-Brown. "University branding has increased substantially, due to demands on universities to enroll greater numbers of students, rising tuition fees, the proliferation of courses, the growing "internationalization" of universities, financial pressures and reliance on income from foreign students. As higher education continues to grow, increased competition places more pressure on institutions to market their programs. Technological, social, and economic changes have necessitated a customer-oriented marketing system, and a focus on developing the university brand. This book is unique in providing a composite overview of strategy, planning and measurement informed by ground-breaking research and the experiences of academics. It combines theoretical and methodological aspects of branding with the views of leading exponents of branding in different contexts and across a range of higher education institutions. Expert contributors from research and practice provide relevant and varying perspectives allowing readers to access information on international trends, theory and practices about branding in higher education. Readers are exposed to the critical elements of strategic brand management, gain insights into the planning process of higher education branding and gain a solid understanding of the emerging research area of branding concepts in higher education. Advanced students, and researchers will find this book a unique resource, and it will also be of interest to brand practitioners in both education and public sector markets"--Provided by publisher.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet, wird Ihnen automatisch ein
Link angeboten, über den Sie die Literatur in den Beständen Ihrer Einrichtung suchen bzw. finden können.
Dazu vergleichen wir die IP-Adresse Ihres Rechners mit den Einträgen unserer Registrierung. Eine Speicherung
Ihrer IP-Adresse findet nicht statt. Von außerhalb der registrierten Institutionennetzwerke können Sie sich mit
Hilfe der Liste "Institution wählen" manuell zuordnen um o.g. Link zu erzeugen.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet und der Zeitschriftentitel des
gewählten Artikel-Nachweises durch die EZB erfasst ist, bekommen Sie einen Link angeboten, der Sie zum
entsprechenden Eintrag leitet. Dort bekommen Sie weitere Hinweise zur Verfügbarkeit.
Standortunabhängige Dienste
Die Anzeige der Links ist abhängig vom Dokumenttyp: Zeitschriftenartikel sind, sofern verfügbar, mit einem Link auf den passenden Eintrag des Zeitschriftentitels in
der Zeitschriftendatenbank (ZDB) der Staatsbibliothek Berlin versehen. Dort kann man sich über die
Einrichtungen informieren, die die jeweilige Zeitschrift lizensiert haben. Der Link auf das Bestellformular von
Subito überträgt die Daten direkt in das Bestellformular. Die Bestellung einer Artikelkopie setzt ein Konto dort
voraus. Die Bestellung ist kostenpflichtig. Publikationen in Buchform erzeugen einen Link auf die ISBN-Suchseite der Wikipedia. Von dort aus haben
Sie die Möglichkeit die Verfügbarkeit in einer Vielzahl von Katalogen zu prüfen.
Standortunabhängige Dienste
9780367139421; 9780429029301
Strategic brand management in higher education. 2019.
loc_2018046932
Permalink als QR-Code
Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)