Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenOsher, David (Hrsg.); Moroney, Deborah (Hrsg.); Williamson, Sandra L. (Hrsg.)
TitelCreating safe, equitable, engaging schools.
A comprehensive, evidence-based approach to supporting students.
QuelleCambridge, Massachusetts: Harvard Education Press (2018), 362 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781682532621 (Taschenbuch); 9781682532638
SchlagwörterUSA; Community and school; United States; Home and school; School improvement programs; Educational leadership; Educational accountability; Educational change; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractPart I. Build capacity: Building readiness and capacity / David Osher -- Leading, coordinating, and managing for equity with excellence / Catherine Barbour, Kevin Dwyer, and David Osher -- Guiding and planning improvement for equity with excellence / Catherine Barbour, R. Jason LaTurner, and David Osher -- Selecting the right programs, strategies, and approaches / David Osher and Allison Dymnicki -- Funding a comprehensive community approach / Frank Rider, Elizabeth V. Freeman, Aaron R. Butler, Sara Wraight, and David Osher -- Part II. Engage: The centrality of cultural competence and responsiveness / Karen Francis and David Osher -- Engaging students in creating safe, equitable, and excellent schools / Robert V. Mayo and David Osher -- Partnering with families / Lacy Wood, Trina Osher, and David Osher -- Partnering with communities / Vanessa Coleman and David Osher -- Out-of-school time programs / Deborah Moroney, Jessica Newman, and David Osher -- Part III. Act: Building a schoolwide foundation for social-emotional and academic support / Sandra Williamson and David Osher -- Building and restoring school communities / Greta Colombi, Robert V. Mayo, Manolya Tanyu, David Osher, and Amy Mart -- Creating respectful and inclusive schools / Jeffrey M. Poirier, Ilene Berman, Kathleen Guarino, Fausto Alejandro Lopez, and David Osher -- Multitiered systems of support / Stephanie Jackson, Juliette Berg, Sandra Williamson, and David Osher -- Selective strategies / Allison Dymnicki, Kimberly Kendziora, Sandra Williamson, and David Osher -- Indicated strategies / Allison Gruner Gandhi, Kimberly Kendziora, and David Osher -- Social and emotional learning matters / Jessica Newman, Allison Dymnicki, Edward Fergus, Roger P. Weissberg, and David Osher -- Educators matter / Nick Yoder, Lynn Holdheide, and David Osher -- Academic interventions-use with care / Terry Salinger and David Osher -- Part IV. Improve: Continuous improvement / Aaron R. Butler, Jason Katz, Jessica Johnson, David Osher, Jill Pentimonti, and Sam Neiman. This book brings together more than thirty experts from a variety of fields to show how school leaders can create caring communities that support the social, emotional and academic needs of all students.--Provided by publisher
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: