Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTopping, Keith J.
TitelUsing peer assessment to inspire reflection and learning.
QuelleNew York, NY: Routledge (2018), VIII, 157 S.Verfügbarkeit 
ReiheStudent assessment for educators
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780815367642; 9780815367659; 9781351256889
SchlagwörterReflective learning; Case studies; Fallstudie; Peer review; Teachers; Training of; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"There is increasingly strong evidence that K-12 learners who assess each other's work and then engage in related reflections, discussions, and negotiations benefit mutually from the process. In this practical volume, Keith J. Topping provides suggestions for implementing effective peer assessment across many classroom contexts and subjects. Using Peer Assessment to Inspire Reflection and Learning offers pre- and in-service teachers a variety of teaching strategies to best fit their particular students and school environments along with straightforward tools to evaluate peer assessment's impact on their classrooms" --Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: