Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHensel, Nancy H. (Hrsg.)
TitelCourse-based undergraduate research.
Educational equity and high-impact practice.
QuelleSterling, Virgina: CUR, Stylus (2018), XI, 254 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781620367803; 9781620367797; 9781620367810; 9781620367827
SchlagwörterResearch; Study and teaching (Higher); Methodology; Project method in teaching; College teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractCrazy observations, audacious questions / Nancy Hensel -- ComGen : developing the pedagogy for classroom-based undergraduate research / M. Gita Bangera, Kim Harrington, and Jason Fuller -- Starting the research process with information literacy in introductory-level earth science courses / Laura Guertin and Nina Clements -- Editing the public domain with undergraduate students : studying literature with collaborative annotation and digital publication / Mary Isbell -- A high impact throughput model for course-based research experiences for the first two years of chemistry and biology / Kalyn Shea Owen, Ann J. Murkowski, Heather Price and Anne Johansen -- Research strategies in theatre studies / Nancy Kindelan -- Learning that lasts / Sr. Mary Ann Jacobs -- Diving into research at the ocean research college academy / Ardi Kveven -- Experience is education / Josh Searle -- Using mystery to encourage undergraduate historical research / Kevin Ostoyich -- Implementing a course-based undergraduate research experience on water quality into a introductory biology laboratory course / Emily A.H. Hartman, Teresa M. Bilinksi and Patricia J. Baynham -- Course-based research in introductory psychological science / Andrea J. Sell -- DNA barcoding undergraduate research tool can be scaled from traditional to course-based research project with ease / Nidhi Gadura -- Student outcomes and impacts of discovery-based research in the frist two years of undergraduate education / Daiyuan Zhang, Alexa Ramey and J. Robert Hatherill -- Undergraduate research and applied business statistics / Julio Rivera and Tom Groleau -- Teach 2 matter brings pride in the college experience / Kathryn Suk -- Course-embedded research in the lower division at Montana State / Colin A. Shaw and Gregory Young -- Mentoring in course-based research / Nancy Hensel.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: