Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYoung, Nicholas D.; Michael, Christine N.; Citro, Teresa Allissa
TitelFrom floundering to fluent.
Reaching and teaching struggling readers.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield (2018), XI, 117 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475836981; 9781475836998
SchlagwörterReading disability; Reading; Remedial teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractWrestling with reading: understanding the basics of reading disorders and challenges / Nicholas D. Young & Christine N. Michael -- Spotting problems before they start: preventing and remediating reading difficulties / Jade Wexler, Jeanne Wanzek & Sharon Vaughn -- Understanding and promoting the motivation to read in young children / Elizabeth Jean, Paul L. Morgan, and Douglas Fuchs -- Designing successful reading comprehension programs: promising instructional strategies and practices / Nicholas D. Young, and Kristen Bonanno-Sotiropoulos -- Reading in the 21st century: utilizing digital literacy practices and assessments to help struggling secondary readers / Melissa A. Mumby and Nicholas D. Young -- The power of peers: using peer-assisted learning strategies to reverse Matthew effects in reading / Paul Morgan, Caressa Young, Douglas Fuchs and Kristen Bonanno-Sotiropoulos -- Connecting in the classroom: collaborative strategic reading for students with learning disabilities / Alison Boardman, Sharon Vaughn & Janette Klinger -- Beyond the schoolhouse door: promoting reading partnerships in the home and community / Christine N. Michael & Nicholas D. Young. "This book primarily focuses on gaining a deeper understanding of the kinds of difficulties that can attend the reading process, especially for at-risk readers and those with reading disabilities"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: