Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLaBarbera, Robin
TitelEducating students with autism spectrum disorders.
Partnering with families for positive outcomes.
QuelleThousand Oaks, California: SAGE Publications, Inc. (2018), XVII, 294 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781506338866
SchlagwörterAutistic children; Case studies; Fallstudie; Education; Special education teachers; Training of; Special education; Parent participation; Erziehung
Abstract"Educating Students with Autism Spectrum Disorders: Partnering with Families for Positive Outcomes provides pre-service teachers with strategies for teaching students with autism spectrum disorders with an emphasis on creating positive partnerships with students' families. The textbook focuses on practical strategies for educating children with autism spectrum disorders in the classroom, with additional features describing how to partner with families in the implementation of many of the strategies discussed in the text. Each chapter features a case study, developed from interviews with parents and educators related to the collaborative efforts of the school. The unique feature of this book provides parent narrative about what "works" and what "does not work" in their collaborative experiences. Each chapter includes a "Collaboration Activities" section, presenting ideas for teacher candidates to complete based on their fieldwork experiences or their own classrooms, which are also designed to apply knowledge gained from the chapter to real-world settings" --Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: