Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHickey, M. Gail (Hrsg.); Clabough, Jeremiah (Hrsg.)
TitelDigging deeper.
Activities for enriching and expanding social studies instruction K-12.
QuelleCharlotte, NC: Information Age Publishing, Inc. (2017), VI, 237 S.Verfügbarkeit 
ReiheTeaching and learning social studies
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781681238616; 9781681238623; 9781681238630 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Social sciences; Study and teaching (Elementary); Activity programs; United States; Study and teaching (Secondary); Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract3-D timelines and family trees : graphic organizers for teaching family and local history in elementary grades / M. Gail Hickey -- Unwrapping then to understand now : social studies differentiation for gifted students grades 3-5 / Deborah A. Wooten, Bruce Alan Ewing, and Kimberly F. McCuiston -- What is the role of visual literacy in increasing social studies learning with gifted youth? / Mary E. Haas -- Inquiry into egypt and jordan as representative countries in the Middle East : social studies students as gifted learners / Janie Hubbard and Lois McFadden Christensen -- Place-based learning for elementary civic action / Ronald V. Morris -- Problem-based learning for gifted students in the social studies classroom / Timothy Lintner and Arlene Puryear -- The Indiana Junior Historical Society : a model for civic engagement / Ronald V. Morris -- How can geography help the gifted student deepen their understanding of the physical and cultural environment of America and the world? / Mary E. Haas -- Sounds around the world : music as social studies pedagogy / Kenneth T. Carano and Jason Armstrong Baker -- "Chewing" the scenery : active acting for active, agile minds / Thomas N. Turner -- Reaching higher for civic efficacy / Robert A. Waterson and Carla Brigandi -- Global, gifted, and geography education : thinking critically and creatively in the social studies / Jason Harshman, Abagael Shrader, and Benjamin VanVleet -- Engaging gifted students in historiographical analysis : perspectives on prohibition / Michael G. Lovorn -- Enabling gifted students to actualize their potential through social studies writing activities / Nefertari Yancie and Jeremiah Clabough.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: