Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRaffaele Mendez, Linda M.
TitelCognitive behavioral therapy in schools.
A tiered approach to youth mental health services.
QuelleNew York, NY: Routledge (2017), XIX, 291 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781138908475; 9781138908482; 9781315694399 (E-Book)
SchlagwörterSchool children; Mental health services; School mental health services; Cognitive therapy for children; Cognitive therapy for teenagers; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractCBT within a tiered model of mental health services in schools -- School-based mental health services : an overview and rationale -- A tiered approach to delivering school-based mental health services -- CBT as the basis of service delivery -- Ecological considerations in school-based mental health service delivery -- Tier 1 : universal mental health supports for students -- Identifying and implementing a universal prevention program -- Tier 2 : CBT-based targeted supports in schools -- Targeted interventions for students : process and content -- Establishing and implementing cbt-based groups -- Tier 3 : CBT-based intensive supports in schools -- Identifying students for intensive supports and developing treatment plans -- Delivering intensive supports to students using CBT -- Styles of therapeutic dialogue to promote cognitive restructuring -- Behavioral strategies to complement therapeutic dialogue -- Putting it all together : delivering CBT in schools through a tier-based system.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: