Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Helman, Lori |
---|---|
Titel | Inclusive literacy teaching. Differentiating approaches in multilingual elementary classrooms. |
Quelle | New York, NY: Teachers College Press (2016), XI, 144 S. |
Reihe | Language and literacy series |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9780807757864; 9780807757871; 9780807774915 (E-Book) |
Schlagwörter | USA; Language arts (Elementary); United States; Literacy; Anthologie; Study and teaching; Education, Bilingual; Multicultural education; Inclusive education; Bildungstheorie; Bildungspraxis Language arts; Elementary education; Elementary schools; Sprachunterricht; Elementarunterricht; Grundschule; USA; Alphabetisierung; Schreib- und Lesefähigkeit; Study; Studies; Teaching; Studium; Unterricht; Bilingual education; Bilinguale Erziehung; Bilingualer Unterricht; Multikulturelle Erziehung; Inklusiver Unterricht; Integrative Schule |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2017/2/06 |