Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDuke, Daniel Linden
TitelThe children left behind.
America's struggle to improve its lowest performing schools.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield (2016), XVII, 203 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475823592; 9781475823608
SchlagwörterUSA; School improvement programs; United States; Government aid to education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe evolving role of the federal government in helping the lowest-performing schools -- "If you can turn around Buffalo, you can turn around anything" -- State takeovers and the complexities of policy making for the lowest-performing school districts and schools -- An alternative form of state takeover: the special state district for low-performing schools -- Technical assistance and training -- Choice, community action, and closure -- One best way to leave no child behind -- Local innovation and options: a better prescription? -- Developing district capacity to support school turnarounds -- Reviewing an equivocal verdict -- Thinking about the path ahead.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: