Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Santamaría, Lorri J. (Hrsg.); Santamaría, Andrés P. (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Culturally responsive leadership in higher education. Promoting access, equity, and improvement. |
Quelle | New York: Routledge, Taylor & Francis Group (2016), XIV, 241 S. |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781138854796; 9781138854802; 9781315720777 (E-Book) |
Schlagwörter | Universities and colleges; Administration; United States; Educational leadership; Social aspects; Culturally relevant pedagogy; Educational equalization; Bildungstheorie; Bildungspraxis University; Universities; College; Colleges; Universität; Hochschule; Fachhochschule; Verwaltung; USA; Education; Leadership; Bildung; Erziehung; Führung; Führungsposition; Social behavior; Social behaviour; Soziales Verhalten; Pedagogy; Cultural behavior; Cultural behaviour; Relevance; Culture; Erziehungslehre; Kulturelles Verhalten; Relevanz; Kultur |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2016/1/02 |