Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrown, Chris
TitelEvidence-informed policy and practice in education.
A sociological grounding.
QuelleLondon: Bloomsbury Academic (2015)Verfügbarkeit 
ZusatzinformationTitelbild
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781472579751
SchlagwörterEducation; Research; Methodology; Social aspects; Education and state; Educational sociology; EDUCATION / Educational Policy & Reform / General; EDUCATION / General; EDUCATION / Research; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract-- AcknowledgementsIntroduction Part I: Policy 1. Research as Consumer Object 2. Issues and Solutions in Relation to Evidence-Informed Policy-Making3. The Effects of the Hyper-RealityPart II: Practice4. Islands of Context5. Individual Focus, Outstanding and Confident Performances6. Scenes and Scenic CapitalPart III: Implications7. What Does this Mean for Rationality?8. What Does this Mean for Evidence-Informed Policy and Practice?ConclusionBibliographyIndex.. "Reconciles policy and practice within an overarching theoretical framework to explain what happens when evidence from research is translated into policy and practice"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2015/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: