Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchuele, C. Melanie; Murphy, Naomi D.
TitelThe intensive phonological awareness (IPA) program.
QuelleBaltimore, Maryland: Brookes Publishing (2014), XVII, 162 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; CD-ROM
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781598571189
SchlagwörterReading; Phonetic method; Activity programs; Phonological awareness in children; EDUCATION / Special Education / Learning Disabilities; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Literacy; Anthologie; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / Phonetics & Phonology; Intensive Phonological Awareness Program; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"The IPA Program was developed as a supplemental curriculum to be used with small groups of children in the classroom. The program focuses on four phonological awareness skills, each taught for 3 weeks: rhyming, initial sound, final sound, and complete segmentation. Children participate in 30-minute sessions three times per week for 12 weeks total. After this period, children's phonological awareness skills should have improved enough to be prepared for formal reading instruction"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: