Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Sherman, Glen L. |
---|---|
Titel | Refocusing the self in higher education. A phenomenological perspective. |
Quelle | New York: Routledge (2014), 156 S. |
Reihe | Routledge research in higher education |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9780415824842 |
Schlagwörter | Education, Higher; Philosophy; Research; Self-perception; Educational psychology; EDUCATION / Higher; EDUCATION / Philosophy & Social Aspects; PHILOSOPHY / Movements / Phenomenology; Bildungstheorie; Bildungspraxis Higher education; Hochschule; Fachhochschule; Universität; Philosophie; Forschung; Selbstwahrnehmung; Erziehungspsychologie; Pädagogische Psychologie; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Education; Philosophy; Social characteristics; Bildung; Erziehung; Gesellschaftsbild; Phenomenology; Phänomenologie |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2015/2/06 |