Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSupiano, Beckie
TitelStraight Answers on Paying for College: Still Too Little, Too Late
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, (2013)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-5982
SchlagwörterStudent Financial Aid; Paying for College; Federal Government; Costs; Internet; Tuition; Information Sources; Educational Attainment; Information Needs; Family Needs
AbstractFamilies flummoxed about what college will cost them have more information at their disposal than ever before. The Internet offers tuition data, advice on saving and borrowing, and explanations of financial aid. New online calculators let families estimate their bottom-line price at any college. But not all the information out there is easy to make sense of, and some of it's no good. A big push from the federal government to provide better consumer information has not created better-informed consumers. Families have more information than ever before, but no more clarity about the eventual cost of a diploma. (ERIC).
AnmerkungenChronicle of Higher Education. 1255 23rd Street NW Suite 700, Washington, DC 20037. Tel: 800-728-2803; Tel: 202-466-1000; Fax: 202-452-1033; e-mail: circulation@chronicle.com; Web site: http://chronicle.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Chronicle of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: