Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLewington, Jennifer
TitelIt's Not about the Toys: Putting Technology in Its Place
QuelleIn: Education Canada, 52 (2012) 5
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1253
SchlagwörterEducational Technology; Foreign Countries; Technology Uses in Education; Technology Integration; Technological Literacy; Teaching Skills; Classroom Techniques; Professional Development; Barriers; Canada
AbstractAcross the country, with tight budgets and constant pressure to upgrade in the name of "21st century learning," school boards are struggling to put technology in its place. In British Columbia, two boards with different profiles have come to the same conclusion--that effective integration of technology in the classroom requires on-the-ground support for teachers and students. In Vancouver and Surrey, the focus is on mentoring and other training initiatives to help interested teachers explore the potential of technology to transform the learning environment for students. (As Provided).
AnmerkungenCanadian Education Association. 119 Spadina Avenue Suite 705, Toronto, ON M5V 1P9, Canada. Tel: 416-591-6300; Fax: 416-591-5345; e-mail: publications@cea-ace-ca; Web site: http://www.cea-ace.ca/education-canada
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Education Canada" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: