Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelGrab Bag
QuelleIn: Occupational Outlook Quarterly, 56 (2012) 1, S.44-45 (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0199-4786
SchlagwörterFeedback (Response); Social Networks; Student Exchange Programs; Institutional Cooperation; Energy Conservation; Access to Information; Employment Opportunities; United States
AbstractThis article presents brief items of interest to counselors and students. It introduces the National Student Exchange program that enables students in nearly 200 participating schools to attend classes on another campus in the United States for a semester or a year. It also describes the launching of social network jobs partnership by the U.S. Department of Labor (DOL). Next is the BLS Beta Labs which gives the public an online sneak peek at upcoming BLS projects--and asks for reviewer feedback. It also provides a brief information about energy auditors and how to become an environmental efficiency expert. (ERIC).
AnmerkungenBureau of Labor Statistics. Division of Information and Marketing Services, 2 Massachusetts Avenue NE Room 2850, Washington, DC 20212. Tel: 202-691-5200; Fax: 202-691-6235; e-mail: ooqinfo@bls.gov; Web site: http://www.bls.gov/ooq
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Occupational Outlook Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: