Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAbrahams, Ian; Reiss, Michael
TitelEffective Practical Work in Primary Science: The Role of Empathy
QuelleIn: Primary Science, (2010) 113, S.26-27 (2 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0269-2465
SchlagwörterForeign Countries; Empathy; Science Education; Elementary School Science; Program Evaluation; Program Effectiveness; Science Process Skills; United Kingdom (England)
Abstract"Getting Practical-Improving practical work in science" is a government-funded programme intended to improve the effectiveness and affective value of practical work in school science in England. In order to evaluate the effectiveness of the programme in terms of achieving its aims, ten primary and twenty secondary schools have been selected as case studies to visit before and after the Getting Practical training. The authors share the interim report of the Getting Practical evaluation of practical work in primary schools. (Contains 1 figure.) (ERIC).
AnmerkungenAssociation for Science Education. College Lane Hatfield, Herts, AL10 9AA, UK. Tel: +44-1-707-283000; Fax: +44-1-707-266532; e-mail: info@ase.org.uk; Web site: http://www.ase.org.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Primary Science" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: