Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTutt, Kevin; Townley, Marc
TitelPhilosophy + Advocacy = Success
QuelleIn: Music Educators Journal, 97 (2011) 4, S.60-63 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0027-4321
DOI10.1177/0027432111405671
SchlagwörterMusic Education; Advocacy; Music Teachers; Change Strategies; Educational Change; Educational Philosophy; Educational Objectives; Communication Strategies; Beliefs; Planning; Consciousness Raising
AbstractKnowledge about music advocacy strategies has long been promoted as important for music educators, not only for the benefit of their individual programs but also for the specific benefit of music students and the general public. This article suggests an approach to advocacy grounded in the teacher's professional beliefs, phrased in terms particular to the teacher's school district and presented to administrators, parents, and the community at large in order to gain maximum support. (Contains 4 notes.) (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Music Educators Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: