Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDobson, Ian R.
TitelHey Big Spender! An Analysis of Australian Universities and How Much They Pay Their General Staff
QuelleIn: Australian Universities' Review, 51 (2009) 1, S.39-47 (9 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0818-8068
SchlagwörterSalary Wage Differentials; Universities; Web Sites; Foreign Countries; Academic Rank (Professional); College Faculty; Teacher Salaries; Australia
AbstractAnalysis of aggregated data files on staff sent by all Australian universities to DEST in 2007 and of salary schedules posted on university websites reveals a considerable variation between salaries paid to general staff at each salary level and the relative seniority of those staff. This paper outlines the differences in staffing structures and identifies the higher-paying (and therefore the lower-paying) universities in a sector that is otherwise notable for its convergence rather than its diversity. (Contains 5 tables and 1 figure.) (As Provided).
AnmerkungenNational Tertiary Education Union. PO Box 1323, South Melbourne 3205, Australia. Tel: +61-3-92541910; Fax: +61-3-92541915; e-mail: editor@aur.org.au; Web site: http://www.aur.org.au
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian Universities' Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: