Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTakatori, Shoji; Ofuji, Keiko
TitelMy Coming out Story as a Gay Teacher in Kyoto
QuelleIn: Journal of Gay & Lesbian Issues in Education, 4 (2007) 2, S.99-105 (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1541-0889
SchlagwörterStellungnahme; Secondary School Teachers; High School Students; Student Attitudes; Administrator Attitudes; Homosexuality; Drama; Foreign Countries; Dramatics; Personal Narratives; Japan
AbstractThis essay is about the experiences, feelings, and thoughts of a Japanese teacher before and after an article appeared in a nationwide newspaper, "Asahi Shinbun". Here he discusses the reactions of administrators and students as well as his efforts in working with students in writing and producing a play about a lesbian high school student. This translated article appeared in a slightly different version originally as "Doseiaisha to shite: Coming out no kiseki" (Kyoto: Kyoto Prefectural Teachers' Union, July 2000). (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Gay & Lesbian Issues in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: