Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKress, Victoria E.; Protivnak, Jake J.
TitelProfessional Development Plans to Remedy Problematic Counseling Student Behaviors
QuelleIn: Counselor Education and Supervision, 48 (2009) 3, S.154-166 (13 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0011-0035
SchlagwörterStudent Behavior; Counselor Training; Counseling; Professional Development; Behavior Problems; Guidelines; Performance Contracts; Counselor Educators; Educational Strategies
AbstractProfessional development plans (PDPs) are contracts used to address problematic student behaviors in counselor education. The PDP can be used to systematically document and address (a) faculty expectations of the student, (b) specific behaviors required of the student, (c) tasks in which the student and faculty will engage to facilitate student success, and (d) consequences if the student does not successfully address the expected tasks and engage in the required behaviors. A sample PDP is provided, and practice suggestions are discussed. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Counseling Association. 5999 Stevenson Avenue, Alexandria, VA 22304. Tel: 800-422-2648; Tel: 800-347-6647; Fax: 800-473-2329; Web site: http://www.counseling.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Counselor Education and Supervision" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: