Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChval, Kathryn B.; Davis, Jane A.
TitelThe Gifted Student
QuelleIn: Mathematics Teaching in the Middle School, 14 (2008) 5, S.267-274 (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1072-0839
SchlagwörterMiddle Schools; Student Attitudes; Academically Gifted; Middle School Teachers; Individualized Instruction; Mathematics Instruction; Student Needs; Middle School Students; Student Participation; Secondary School Mathematics; Special Needs Students
AbstractDifferentiating instruction for gifted students can enhance participation, engagement, and mathematical learning for all students. The purpose of this article is to (a) discuss gifted students' perception of their participation to middle school mathematics classrooms; (b) explain how one teacher differentiated a mathematical task to engage all her students; and (c) discuss considerations for other middle school teachers tackling the challenge of differentiation. (Contains 2 tables and 4 figures.) (As Provided).
AnmerkungenNational Council of Teachers of Mathematics. 1906 Association Drive, Reston, VA 20191-1502. Tel: 800-235-7566; Tel: 703-620-3702; Fax: 703-476-2970; e-mail: orders@nctm.org; Web site: http://www.nctm.org/publications/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Mathematics Teaching in the Middle School" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: